partnerei új globális kampánnyal népszerűsítik a fenntartható utazást

Az Ant International keretein belül működő, határokon átnyúló mobilfizetési digitális platform, az Alipay+ év végi kampányt mutatott be a fenntartható határokon átnyúló utazás népszerűsítésére, öt ázsiai e-pénztárca globális partnerei által kínált ösztönzők sorozatával.

Az e-pénztárcák közé tartozik az Alipay (szárazföldi Kína), az AlipayHK (Hong Kong), a Touch ‘n Go eWallet by TNG Digital (Malajzia), a GCash (Fülöp-szigetek) és a TrueMoney (Thaiföld). A kampány december 31-ig érhető el, és Hongkongban, Makaóban, Japánban, Dél-Koreában, Szingapúrban, Malajziában és Thaiföldön indul.

A kampány részeként az utazók egy sor különleges ajánlatot élvezhetnek, amelyet olyan márkákkal, köztük a ComfortDelGro Taxival, a Daimaru Matsuzakaya-val, a Galaxy Macau-val, a King Power-rel és a Lotte Duty Free-vel, valamint a helyi kis- és mikrovállalkozásokkal (kkv-k) együttműködve alakítottak ki. ), beleértve a malajziai Durian BB-t és a szingapúri IJOOZ-t, amelyek célja, hogy változatos és befogadó választékot hozzanak létre az utazók számára.

Míg az Ant International az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaihoz (UN SDG) igazodó ESG-program révén elkötelezett a fenntartható turizmus népszerűsítése Alipay+ piacain, a kampányban az Alipay+ és partnerei különleges ajánlatai vannak a fenntartható utazási magatartás ösztönzésére, például ingyenes tengerentúli mobiladat-kapcsolat. csomagok, alkalmazáson belüli kedvezmények az Alipay+ kiterjedt kereskedői hálózatán, valamint lehetőségek 100%-os árengedmények megnyerésére a partnerboltokban.

Az utazók jutalmat kapnak azért is, mert készpénz helyett több digitális fizetést használnak, a tömegközlekedést választják az autó helyett, saját fogkeféjükkel utaznak az eldobható helyett, valamint sokrétűbb helyi úti célokat keresnek fel a közösségek gazdaságának támogatása és a helyi kultúrák megőrzése érdekében.

A kampány ESG hatásának nyomon követése érdekében az Alipay+ együttműködik a Hongkongi Kínai Egyetemmel (CUHK), valamint a Tsinghua Egyetem, a Hongkongi Egyetem, a Genfi Egyetem és a Northwestern Egyetem szakértőiből álló tanácsadó csoporttal az utazók szén-dioxid-kibocsátásának mérésére. lábnyomcsökkentés, a helyi vállalkozásokra, a kultúrára és a közösségekre gyakorolt ​​hatás, valamint az ökoszisztémában a legjobb üzleti gyakorlatokra gyakorolt ​​hatás.

Az Alipay+ szerint a digitális fizetés növeli a helyi kkv-k nemzetközi turisztikai bevételeit. 2023-ban, miközben az Alipay kibővítette együttműködését a nagy nemzetközi kártyaszervezetekkel, hogy megkönnyítse a Kínába látogató külföldi kártyabirtokosokat, az Alipay+ 10 ázsiai e-pénztárcát és banki alkalmazást hozott a kínai anyaországba, hogy kiszolgálja utazó felhasználóit. Ennek eredményeként 2023-ban több mint három millió kínai kereskedő zárta le első nemzetközi tranzakcióit az Alipay+-on.

A kínai anyaország déli része, Hongkong és Makaó közötti utazások fellendülése miatt a dél-kínai Guangdong tartományban, Sencsenben összesen 220 kereskedő is csatlakozott az év végi promóciós kampányhoz, hogy az AlipayHK és az mPay (Makaó) felhasználókat kedvezményes csomagokkal vonzzák. akár 14 000 HK$.

Cherry Huang, az Ant International Alipay+ offline kereskedői szolgáltatásának vezérigazgatója elmondta: „Év végi kampányunk nem csak az utazásról szól; ez a pozitív hatás elérése. A fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket osztó partnerekkel együttműködve lehetőséget kínálunk az utazóknak, hogy felelősségteljesen fedezzék fel a világot.”

Alan Ni, a TNG Digital vezérigazgatója így nyilatkozott: „A turizmus fontos szerepet játszik a helyi gazdaságban, és a TNG Digital elkötelezett amellett, hogy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal pozitív változást hozzon, különösen a fenntartható utazás ösztönzése érdekében. A Touch ‘n Go eWallet határokon átnyúló fizetése a kínai anyaországban 2023-ban havi szinten több mint 100%-kal nőtt. Ezzel reménykedünk, hogy apró gesztusunkkal utat nyithatunk mások számára. ”

Bruce Zhang, az IJOOZ, egy szingapúri gyümölcslé-automaták szolgáltatójának vezérigazgatója elmondta: „Az IJOOZ minden évben hatalmas mennyiségű narancspépet és -héjat termel. A narancssárga hulladékot újrahasznosítjuk, értékes erőforrásokká alakítva új termékek előállításához. Örömmel csatlakozhatunk az Alipay+-hoz, hogy népszerűsítsük a fenntartható utazást a Szingapúrba látogató turisták körében.”

A cég szerint az AlipayHK, a Kakao Pay, a Touch ‘n Go eWallet és a GCash a határokon átnyúló utazók által 2023-ban használt négy legnépszerűbb Alipay+ partnertárca közé tartozik, magán az Alipay mellett. A Touch ‘n Go eWallet, az mPay és a TrueMoney a tranzakciós volumen 2023. novemberi havi növekedése alapján az első három helyen szerepel. Ennek eredményeként a kereskedők a kínai anyaországban, Makaó KKT-ben, Japánban, Dél-Koreában és Szingapúrban leginkább a határokon átnyúló mobilfizetés felfutásából profitált.