El kell ismerni, Andreas barátommal nyugodtabb úti célt is választhattunk volna, hogy rendezzük magunkat és újra érezzük egymást. De valahogy minden próbálkozás egy másik város lefoglalására mindig azt eredményezte, hogy még sürgősebben akartunk New Yorkba menni, mint korábban. Így hát megadtuk magunkat és lefoglaltuk. Visszatekintve talán mindent a TUI-n keresztül kellett volna lefoglalnunk, nem csak azt Moxy Hotel ban,-ben A Times Square közelében. De élsz és tanulsz, és így legközelebb jobban csináljuk. Bár a repülés tele volt meglepetésekkel, amelyeket szívesen elkerültünk volna, a miénk volt Szálloda egyetlenegy Win-win-helyzet:

• A hely: Mindössze hét perc alatt eljuthat a Times Square-re, és négy perc alatt elérheti a Penn állomást.
  • A környezetből: Fiatal szívű, városi dizájn.
  • A koncepció: Van egy teljes grill étterem és egy reggeliző étterem. Ez 17 órától bárrá mutálódik. Itt található azon kevés nyilvánosan hozzáférhető tetőtéri bárok egyike is, ahol körhinta és közvetlen kilátás nyílik az Empire State Buildingre.

Mindenesetre több mint elégedettek voltunk a szállásunkkal. Az egyetlen hátránya: Ha minden nap, amikor felkelsz, élvezni szeretnéd a felhőkarcoló látványát, menj a többiek közé (Moxy) Szállodák itt: New York jobb.

Mindenesetre Andival nem azért voltunk New Yorkban, hogy megadjuk magunkat a jet lag-nek a szállodai szobában. Ismét el akartunk kerülni tőle Inspirálja a városi dzsungelt hagyja. Kipróbálni valami újat, Evés, vásárlás, egy kis kulturális program tegyünk és éljünk sokszínűségben, ahogy azt egyetlen város sem ismeri, mi pedig pontosan ezt tettük.

Turisztikai program A-tól Z-ig 🗽🏙️

Azonnal. Az út nagy részét gyalog mentünk. Bárki, aki valaha is benne volt NYC fehér volt jó cipő egy Kell. Ha bármilyen (gondatlan) okból mégsem pakoltál be, legalább olyan városban vagy, ahol gyakorlatilag minden sarkon vásárolhatsz egyet. Mert bármennyire is csábító az egyik hírhedt sárga taxiba ülni, az év 365 napján nyüzsgőnek tűnő városban olyan vad forgalom, főleg nappal, hogy attól függően, milyen messze van, jobb metróval vagy „gyalogosan”. Tehát átlagosan napi 20-25 ezer lépést tettünk meg. Egyébként a fő ok, amiért a szálloda edzőterme egyszer sem látott minket. Természetesen van Utazási szolgáltatások, például az Uber és a Revel. De csak vészhelyzetben használtuk, amikor már tényleg nem tudtunk járni, vagy már nélkülözhetetlen volt az éhség-pisi-hideg/meleg kombó.

Ezen a ponton szeretnélek azonnal figyelmeztetni: A New Yorker U-Bahn Első pillantásra nem a gyenge szívűeknek való. Az állomások nem különösebben tiszták, az útvonalak spontán módon változhatnak, a vonatkimaradások szinte magától értetődőek, és sosem tudhatod, ki vagy mi mellett ülsz. Egy kis szerencsével azonban egybe kerülsz Kocsi szórakoztató programmal. De az a tény, hogy sok New York-i minden nap a metróhálózatra támaszkodik, annak a jele, hogy nem kell aggódnia. Viszonylag hamar meg lehet szokni.

Mindenesetre sokat sétáltunk. Hiszen meg akartuk magunkat zuhanyozni, és őszintén szólva alig voltak fix terveink. Aminek köze volt ahhoz, hogy nem az enyém vagy Andi nem először járt a városban. Így nem volt ránk nyomás, hogy bizonyos látnivalókat beépítsünk, és csak azt csináltuk, amit igazán szerettünk volna. De mint később kiderült, ez nem is volt olyan kevés. Egy dolog azonban biztos volt: látnunk kellett a Szabadság-szobrot. Mert ez akár egy NYC-i utazás is, ha ezt csinálja? Szabadságszobor nem látta? Kétlem! Így hát lesétáltunk a pénzügyi negyedbe ingyenes komp felmászott, leült a jobb oldali (!) fedélzetre, és elkészítettem azt az egy fotót, amiről igazából már több verzió is megvan a mobilomon. De a kötelesség az kötelesség. Bár azt kell mondani, hogy a Staten Island komp csak a szobor mellett hajt el, önmagában nem közvetlenül hozzá. Különféle túrák vannak a Liberty-szigetre és különösen a Liberty Islanden – a romantikus vitorlás utaktól a családi túrákig. A TUI ezeket kínálja élményei között mindenki és nem kell attól tartanod, hogy kicsalják a pénzed. Egy másik dolog, amit a radaron kell tartania, ha New Yorkban utazik.

A város gyorsan emlékezteti Önt, hogy bármi lehetséges. Ez azonban azt is jelenti, hogy nem mindenki kedves veled, és ha nem vigyázol, könnyen beleesik a csaló csalásokba. Tehát mindig van értelme Jegyek, túrák és helyfoglalás tapasztalatok lefoglalásához jó hírű webhelyeken és platformokon. A valóságban ez nem csak New York Cityre vonatkozik, hanem másokra is Városi kirándulásAz úticél.

És mivel már közel voltunk, tettünk egy rövid, de érzelmes kitérőt a Natív New York készült. Az amerikai őslakosok történetével foglalkozó múzeum. A belépés ingyenes, a kiállítás pedig annyira megható és érdekes. Valójában soha nem hagyja abba a tanulást, ahogy azt ismét felfedeztem ebben a múzeumban.

Általánosságban elmondható, hogy New Yorkban sok múzeum időről időre mindenki számára ingyenesen nyitja meg kapuit. A MoMA Ez azonban nem tartozik közéjük. Legalábbis akkor nem, ha elmúltál 16 éves. Kérjük, eszébe se jusson spontán megállni, hogy a helyszínen jegyet vásároljon. Hosszú a sor. Amíg vársz, régen mást csinálhatsz. Ha tudok ajánlani valamit, az a jegyek itt venni. Nem kell sorban állnia a jegyekért vagy a beléptetésért.

Benne is TALÁLKOZOTT Mi voltunk – a tökéletes Gossip Girl érzésért. Miközben Serena és Blair ihlette ruhákban reménykedtünk, ez inkább közeli és távoli művészet volt. Ide a turistáknak sincs ingyenes belépés, de lehet itt Jegyeket vesz.

Mi a Megtekintő platformok Ami a dolgokat illeti, New Yorkban bőven van miből válogatni. Ha Empire State Building, The Edge, One World Observatory, Summit vagy Rockefeller Center Mindig ugyanez érvényes: előrendelés nélkül nincs megtekintés! Mindenesetre online is elő kell rendelni a jegyeket. De akkor is mindig sok emberre kell felkészülni. Ez az élmény része – mindig nagyszerű. Hacsak nem kint vagy az év valószínűleg ködös napján… mint Andi és én.

Miért voltunk valójában New Yorkban… 😅🌭🛍️

De ha teljesen őszinte akarok lenni, két teljesen különböző tevékenység volt a miénk csúcsán Feladatlista állvány. Evés és vásárlás. Nem preferált sorrendben. Ahogy történt, úgy megtörtént. Büszkén jelentem be, hogy Andival mindketten csak egy terméket vettünk teljes áron. Egyébként minden mást akciósan vagy mintaárusításon megragadtunk. Véletlenül a számlán vagyok 260 Minta eladó és ahelyett, hogy sok felesleges dolgot vettünk volna, kevesebbet, de jó minőségű cuccot vettünk. Viszont csak a harmadik napon voltunk ott, mert nem volt türelmünk sorban állni. Szintén a Vintage és 2nd Hand Lover köztetek meg fogja kapni a pénzét New Yorkban. Egy lista azonban már-már túllépne ezen, ezért csak ennyit írok: Brooklyn szombaton egy takarékos paradicsom. Minden mást megtudhat a Google-on, az Instagramon és a Tik Tokon.

Általában véve a közösségi média nagy szerepet játszott utazásunk során. Nem csak az általunk feltöltött tartalom miatt, hanem az összes éttermi tipp miatt, amit egyébként soha nem kaptunk volna. Szóval volt egy finom klasszikus amerikai vacsoraélményünk Junior a Times Square-en Ellen’s Stardust Diner helyett, amely világhírű volt, de ezért telt és folyamatosan zsúfolásig megtelt, és visszatekintve valószínűleg túl sok lett volna a jet lag által kissé túlingerelt szervezetünknek.

Véletlenül a Chelsea-ben vagyunk Corner Deli leszállt. A TikTok-nak köszönhetően már az első harapásunk előtt tudtuk, hogy a taco és a vajas majonézes kukorica csutka mennyei lesz. És kétszer is eszünkbe jutott, hogy a banánpuding a Magnólia pékség kötelező, ha Manhattanben tartózkodik.

De Brooklynban sem csalódtunk. Ban,-ben Édes Csajka Élveztünk egy (vegán) forró csirkés és gofri vacsorát, majd elmentünk a legendás italra Sharlene-é elmúlt.

Nálunk a legdrágább Rossz római evett. Egy divatos étterem, amely a modern olasz konyhára specializálódott. Minden, amit ott ettünk, finom volt. De a kimchi a Tésztabár, amely ugyanabban a bevásárlóközpontban – Columbus Circle – található, ugyanolyan finom volt. Ráadásul csak a töredékébe került. És ha már a tésztáról beszélünk, az étel benne van kínai negyed alapvető.

Ígérem, nem fog csalódni, ha ellátogat Mo Hop eszik. A kínai negyed második legrégebbi étterme vagy a Golden Diner. Az ázsiai és amerikai konyhát ötvöző étterem. De lehet csak gombócért is Szuper íz vagy mogyorós chilis tésztára Shu Jiao Fuzhou ugorj be. A manhattani kínai negyedben minden finom.

Valójában a New York-i éttermek listája olyan hosszú, hogy túlmutatna a digitális hatókörön. A tény az, hogy ebben a városban végtelen lehetőség van arra, hogy jóízűen, és az adagok méretétől függően sokat étkezzenek.

Meglepő musicalek és egyéb NYC-tippek 🎭🎶

Ez ugyanúgy rögzített, mint az a tény, hogy a Zenei pl a Broadwayen és néha azon kívül is egy élmény van. Bár őszintén meg kell mondanom, hogy egy kicsit meggyőzni kellett. Ezért nagyon elkéstünk a jegyekkel. Olyan későn, hogy csak a számunkra egy kicsit túl drága színházakból tudtunk beszerezni. És mivel annyira elárasztottak minket a végtelen lehetőség, hogy másodlagos kereskedőkön keresztül szerezzünk jegyeket, Andi egyszerűen visszakapta őket. TUI-n keresztül rendelve. Néhány kattintás, és percekkel később már a mobiltelefonunkon voltak a térképek. Könnyű sajtos. voltam „Hat” egy modern, 90 perces pop musical VIII. Henrik hat különböző feleségéről.Annyira nagyszerű volt, hogy alig tudtam a székemben maradni a sok lányerő és a jó zene miatt. Andreas még mindig megvan „Aladdin” figyelt. A mai napig „életmódosító élményről” beszél. Közted és köztem: Csodálom, hogy csak a kettőt nézte a válogatásnál Broadway ad. De már biztosan tudta, mit csinál.

Egyébként ez a blogbejegyzés már túl hosszú, én pedig még nem egyszer mindent elmondott. Annyira szeretném hallani felőled Amatőr éjszaka az Apollo Színházban mondd el Harlemben. A legendás termek, amelyek színpadán Lauryn Hill, Luther Vandross, Billie Holiday, Tony Bennett és sok más szupersztár fellépett, és néhányat fel is fedeztek. Követni akarlak Hoboken an die Waterfront hogy kívülről láthassa Manhattan látképét. Szeretném tudatni veled, hogy a Rockefeller Centerben menő a korcsolyázás, de 2024 januárjától… A Bryant Parkban jégkártya is található ad. Bár nem vagyok a legnagyobb sportrajongó, azt szeretném javasolni, hogy vásároljon még jegyet egy NBA-meccsre, és engedje át magát ennek a lenyűgöző őrületnek. Vagy szerezzen jegyet az egyik legendás késő esti előadásra. Ehelyett emlékeztetlek arra, hogy van ilyen EZ vagy vízumot kell kérnie, ha NYC-be repül – állampolgárságától függően. És az e-Sim kártyák sokkal könnyebbé teheti az életet, ha hozzám hasonlóan neked sincs elég ideged a várostérképekhez. Azt, hogy ideális esetben legyen nálad készpénz és hitelkártya, és mindig legyen nálad power bank a mobiltelefonodhoz. Mert sosem lehet tudni…

Mindenesetre New York-ot egyetlen blogbejegyzésben összefoglalni egyszerűen lehetetlen. Szóval inkább megállok ennél a pontnál és jó szórakozást kívánok a városban, Alicia Keys a mondattal „Most New Yorkban vagy, ezek az utcák teljesen újnak fogják érezni magad! A nagy fények inspirálnak majd” talán nem is lehetett volna jobban leírni.